We Are Padel slutför sin rekonstruktion
Padeln är inte död! Det är bara intresset som har svalnat. We Are Padel har nu genomgått en rekonstruktion och menar att de är bättre rustade när marknaden förändrats.
Padeln är inte död! Det är bara intresset som har svalnat. We Are Padel har nu genomgått en rekonstruktion och menar att de är bättre rustade när marknaden förändrats.
Decathlons egen padelboll är enligt Testfakta den näst bästa. Detta trots att man har det lägsta priset av de bollar som testats.
Ullmax har lanserat höstens kollektion, som kommer fylla många lagkassor över hela landet. Vi tog ett snack med Fredrik Johnsson för att höra mer.
Svenska Tretorn ger sig in i padelsegmentet med en fullskalig kollektion – innehållandes fem olika racketar, väskor och bollar.
Konsumenter får en tjänst som förenklar e-handeln med mer exakta mått. Varumärkena får värdefull data för framtida plagg. Treedy’s är värdefull för många inom branschen.
Veganska träningsprodukter, tillverkade i Sverige. Moss & Noor har bra förutsättningar att lyckas. Och enligt deras senaste rapport ser det mest bra ut inför en utlandsexpansion.
Svenska längdlandslaget kommer från och med nu att ha ett samarbete med Tripoint. Och två av de största profilerna blir i och med detta också ambassadörer för varumärket.
Med en ny kampanj ger man gratisråd gällande kost och träning under en hel vecka. Målet? Att få fler att träna.
Max Garden AB har bytt namn till OutdoorGruppen. Detta för att bättre in i deras nya arbetsuppgifter. För efter att ha blivit en organisation för cykelhandlare tar de nu siktet på vinteridrotten.
En hyllning till Spanien. En hyllning till historien och en hyllning till Europa. Så kan man beskriva Europas Solheim Cup-klädsel.