Daily Sports var först ut bland golfföretagen att visa upp kollektionen för sommaren 2009. I samband med Daily Sports säljkonferens för alla sina 34 distributörer runt om i världen bjöds också svensk press och butiker in för att få en första titt. Nytt för nästa sommar är en kollektion som vänder sig till tävlingsgolfare. Kollektionen…
Daily Sports var först ut bland golfföretagen att visa upp kollektionen för sommaren 2009. I samband med Daily Sports säljkonferens för alla sina 34 distributörer runt om i världen bjöds också svensk press och butiker in för att få en första titt.
Nytt för nästa sommar är en kollektion som vänder sig till tävlingsgolfare. Kollektionen går under namnet Scratch och går i svart och silver. Den totala kollektionen är väldigt bred och rymmer allt från klassiskt golfmode till moderna trender. Det är en hel del vitt och pasteller för damerna, mycket ton-i-ton, V-ringat, fina brodyrer, sprund och tajt passform. Dessutom satsar Daily Sports på tillbehör som hattar, skärp, strumpor och handskar som alla ska matcha ihop med kläderna. Klicka på länken ovan till höger för att se ett bildspel med nästa års plagg från Daily Sports.
Daily Sports drivs fortfarande som ett familjeföretag av grundarna Elisabeth och Rolf Skoghag. Numera är också dotterna Ulrika verksam i bolaget. Daily Sports säljs i 34 länder och omsatte 46 Mkr år 2007.