Puma Golf och Palm Tree Crew med ny kollektion
Puma Golf fortsätter att samarbeta med Palm Tree Crew. Tillsammans har de tagit fram ytterligare en golfkollektion som bryter normer.
Puma Golf fortsätter att samarbeta med Palm Tree Crew. Tillsammans har de tagit fram ytterligare en golfkollektion som bryter normer.
Didriksons förknippas inte med golf. Men de förknippas med Västkusten. Därför har de valt att gå in som titelsponsor till en svensk proffstouren ute på Skaftö.
The Open spelas på St Andrews. Därmed lanserar flera varumärken nya produkter till golfbanan. J.Lindeberg är inget undantag.
Tuta! Röhnisch firar 20 år inom golfen med en ny kampanj riktad mot en växande målgrupp.
J.Lindeberg har varit med sedan Viktor Hovlands första dagar som proffs. Nu förlänger man med sin stjärna.
Vem har sagt att J.Lindeberg bara ska göra kläder? Nu har de startat ett spännande samarbete med Ecco för att tillsammans skapa en golfsko med futuristiskt utseende och Eccos välkända teknologi.
Röhnisch fortsätter sin fina tillväxtresa och presenterar rekordsiffror för 2021.
Företaget Out of Bounds återvinner årligen flera miljoner golfbollar ur golfklubbarnas dammar. Nu tar man in externa delägare, Golfamore Group, för att snabba på tillväxten.
Kedjan Golfstore sjösätter en ny försäljningsavdelning för att ge butiksledet mer och bättre stöd under 2021 och framåt.
Golfdetaljisten Dormy är på väg att öppna sitt 13:e svenska varuhus, när 1 600 kvadratmeter butiksyta slås upp i Västerås under nästa år.